مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 بهمن 1396 ساعت 11:262018-02-16سياسي

دولت و مجلس درصدد رفع اشکالات طرح تحول سلامت هستند


عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و مجلس درصدد رفع اشکالات طرح تحول سلامت هستند و باید منابع پایدار و نظارت کافی در طرح تحول سلامت دیده شود.

- ذبیح نیکفر در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به آغاز به کار بیمارستان فوق تخصصی میلاد در شهرستان لاهیجان اظهار کرد: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی پیشرفت در حوزه بهداشت و درمان بوده و بیمارستان میلاد نمونه ای از این دستاوردها است.

وی با بیان اینکه همیشه باید راهگشا و رفع کننده مشکلات مردم و جامعه باشیم افزود: انسان در هر منصبی که قرار بگیرد و مردم به آن رجوع کنند باید منشأ خیر و محل رفع دغدغه های مطالبه گران باشد.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با بین اینکه بیش از 100 میلیارد تومان برای پروژه میلاد هزینه شده گفت: با توجه به حجم بالای سرمایه گذاری در حوزه سلامت متأسفانه کوچه منتهی به این مرکز درمان آسفالت ندارد که لازم هست هرچه سریع تر مقامات دولتی در آسفالت حدود 300 متری تعجیل کنند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به ایجاد موانع برای باز نشدن دوربرگردان در مسیر منتهی به بیمارستان میلاد بیان کرد: باید موانع موجود در مسیر توسعه خدمات رسانی به مردم در مراکز درمانی مرتفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت و مجلس درصدد رفع اشکالات طرح تحول سلامت هستند

دولت و مجلس درصدد رفع اشکالات طرح تحول سلامت هستند