مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 بهمن 1396 ساعت 15:402018-02-15اقتصادي

اگر حقوق دولتی کرمان برنمی گردد، مواد معدنی استخراج نشود


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: معتقدیم اگر قرار است 15 درصد حقوق دولتی 63 میلیون تن مواد معدنی به استان برنگردد، استخراج هم نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی حسینی نژاد امروز 25 بهمن ماه در جلسه بررسی عملکرد پهنه های اکتشافی استان کرمان اظهار کرد: در حوزه معدن در استان کرمان هدفمند و کاملاً برنامه ریزی شده حرکت می کنیم و در سفر اخیر رییس جمهور به استان پروژه های معدن و صنایع معدنی افتتاح شد که ماحصل همین برنامه های هدفمند است.

وی با اشاره به فعالیت های معدنی استان درگذشته افزود: از سال 93 اجبار کردیم دولت کار بنگاه داری را کنار گذاشته و به بخش خصوصی اعتماد کردیم که نتیجه آن افتتاح و کلنگ زنی 10 هزار و 500 میلیارد تومان پروژه در بخش معدن و صنایع معدنی بود.

حسینی نژاد تصریح کرد: مسأله مهم تر این که هم اکنون پروژه های آماده افتتاح در حوزه معادن و صنایع معدنی نزدیک به 7000 میلیارد تومان است که تا اردیبهشت ماه سال آینده نزدیک به 10 هزار میلیارد تومان می رسد.

تا پایان سال 98 در استان 16 هزار میلیارد تومان پروژه جدید افتتاح می شود و با تولید 10 میلیون تن شمش، استان کرمان قطب فولاد کشور خواهد شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: ظرفیت دیگر استان، نگاه و اعتماد ویژه استاندار به بخش خصوصی در همه زمینه هاست و در نتیجه اتف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر حقوق دولتی کرمان برنمی گردد، مواد معدنی استخراج نشود

اگر حقوق دولتی کرمان برنمی گردد، مواد معدنی استخراج نشود