مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1396 ساعت 12:212018-02-14فرهنگي

برگزیدگان جشنواره عکس نورنگار معرفی شدند


مهران چراغچی بازار، سامان باقری، سیدروح الله هاشمی، امیرحسین کمالی، مرتضی رفیع خواه و افشین میرزایی به عنوان برندگان چهارمین جشنواره عکس نورنگار معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از"، مراسم افتتاحیه نمایشگاه آثار برتر چهارمین جشنواره عکاسی نورنگار و اهدای جوایز برگزیدگان، سه شنبه 24 بهمن ماه با حضور محمد فروغی مدیرعامل مجموعه نورنگار، محسن افشانی دبیر جشنواره، الهام پاوه نژاد بازیگر و چهره هایی چون علیرضا کریمی صارمی، کاوه فرزانه، محمود عبدالحسینی، داریوش محمدخانی و برگزیدگان در باغ موزه قصر برگزار شد.

امید محمدنژاد مدیر روابط عمومی جشنواره در ابتدای مراسم توضیح داد: همانطور که از ابتدا اعلام شد، قرار بود ما مراسمی را به عنوان اختتامیه داشته باشیم اما بر اساس نظر آقای فروغی به دلیل زلزله ای که در کرمانشاه رخ داد این بخش را حذف کردیم و بنا شد با کمک خانم پاوه نژاد هزینه اختتامیه به بهترین شکل در مناطق زلزله زده خرج شود.

وی تاکید کرد: این مراسم کوچک هم بنا به تعهدی که نسبت به برندگان جشنواره برای اهدای جوایزشان داشتیم برگزار می شود.

البته اینکه ساده دور هم جمع شده ایم به آن معنا نیست که نمی توانیم بزرگترین سالن ها را در اختیار بگیریم یا تشریفات بلد نیستیم بلکه به این خاطر است که ما باید اول انسان باشیم و هنری که انسانی نباشد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان جشنواره عکس نورنگار معرفی شدند

برگزیدگان جشنواره عکس نورنگار معرفی شدند