مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 بهمن 1396 ساعت 20:462018-02-10اقتصادي

پرونده مسکن مهر تا شهریور 97 بسته می شود


سهمیه باقیمانده واحدهای مسکن مهر تا پایان شهریورماه سال 97 کامل و به متقاضیان تحویل داده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از شهرضا، حمیدرضا عظیمیان امشب در حاشیه بازدید از کارخانه نوین شهرضا با اشاره به اهمیت تملک این کارخانه اظهار کرد: کارخانه نوین یک کارخانه تاریخی با قدمت بیش از 100 سال است و باید در جلسه ای تخصصی برای تملک این کارخانه تصمیم گیری شود.

وی با اشاره به مسکن اجتماعی افزود: از جمله وظایف ما در سازمان ملی زمین و مسکن، تأمین زمین برای اجرای طرح مسکن اجتماعی است که در این زمینه بیشترین توافق و تفاهم را برای اجرای طرح مسکن اجتماعی با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی داشته ایم.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: امسال درصدد هستیم زمین 100 هزار واحد مسکونی را تأمین کنیم که این 100 هزار واحد شامل مسکن اجتماعی، مسکن مهر، مسکن اجاره ای و اجاره به شرط تملیک است.

وی با بیان این که 25 درصد از کل 100 هزار واحد مربوط به طرح مسکن اجتماعی است، بیان کرد: اجرای مسکن اجتماعی توسط خیران مسکن ساز، یا کمیته امداد امام خمینی(ره) و یا هر دستگاهی که حاضر باشد این کار را انجام دهد، انجام می شود.

عظیمیان با اشاره به تخصیص زمین به قمیت تمام شده به تعاونی ها و سرمایه گذارانی که مایل به مشارکت در اجرای طرح اجتماعی هستند، اظهار کرد: اجرای مسکن اجتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده مسکن مهر تا شهریور 97 بسته می شود

پرونده مسکن مهر تا شهریور 97 بسته می شود