مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 بهمن 1396 ساعت 22:352018-02-08سياسي

معاون رییس جمهور: نباید خود را پیروز همیشگی بدانیم


" معاون رییس جمهوری و رییس سازمان امور اداری و استخدامی گفت: کار سیاسی حوصله و تحمل زیادی می خواهد، نباید خود را در هر موقعیتی پیروز بدانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا جمشید انصاری، پنجشنبه شب در جمع فعالان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استان یزد افزود: فعالیت سیاسی زمان بر است و از این رو باید با درایت و حوصله باشد و بسیار با حساب و کتاب عمل کرد.

وی به گلایه برخی از اصلاح طلبان از ریاست جمهوری در این نشست، اشاره کرد و اظهار داشت: تعدادی از نمایندگان احزاب اصلاح طلب از ریاست جمهور، گلایه کردند در حالی که اصلاح طلبان، دولت را تشکیل ندادند آنها از یک نامزد حمایت کردند و نفر برنده انتخابات کاندیدای مورد حمایت اصلاح طلبان بود.

معاون رییس جمهوری گفت: آقای روحانی جزو اصلاح طلبان نبود که از ایشان توقع اصلاح طلبی داشته باشیم، ایشان یک رجل سیاسی است که از ابتدای انقلاب بوده و از روی احساس تصمیم گیری نمی کند.

وی افزود: ما بین آقای روحانی و عارف ، شانس موفقیت آقای روحانی را بیشتر دانستیم بنابراین برای اینکه انتخابات را نبازیم این تدبیر سیاسی را کردیم و این تصمیم درستی بود که اتخاذ شد.

معاون رییس جمهور همچنین به ادعای برخی از جریان های سیاسی حاضر در این نشست مبنی بر بی اعتمادی مردم به ارگان های دولتی اشاره کرد و تصریح نمود: این مساله، اصلا درست نیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییس جمهور: نباید خود را پیروز همیشگی بدانیم

معاون رییس جمهور: نباید خود را پیروز همیشگی بدانیم