مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 بهمن 1396 ساعت 14:252018-02-06فرهنگي

پرداختن به مشکلات کتاب در یک سریال


در شرایطی که اغلب از بی توجهی تلویزیون به کتاب و کتاب خوانی انتقاد می شود، سریال «آنام» در بخش هایی به این موضوع توجه کرده است.

- در شرایطی که اغلب از بی توجهی تلویزیون به کتاب و کتاب خوانی انتقاد می شود، سریال آنام در بخش هایی به این موضوع توجه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نبود مخاطب و فروش نرفتن کتاب ها معضلی است که در بازار کتاب ما وجود دارد و نمی توان منکر آن شد.

مسئله دیگری که در بازار کتاب شاهد آن هستیم، ناشرانی هستند که هزینه چاپ کتاب را از نویسنده ها و شاعران بعضا جوان دریافت می کنند و غالبا هم کتاب های قابل تأملی منتشر نمی کنند.

سریال آنام در بستر داستان خود این موضوع ها را دستمایه قرار داده و به آن ها پرداخته است.

آنام که به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه از شبکه سه سیما پخش می شود، ژانر اجتماعی خانوادگی دارد و داستان آن درباره مادری به نام آنام با بازی گلچهره سجادیه است که درگیر مسائل زندگی و خانواده اش شده.

نکته قابل تأمل در این سریال که چند قسمتی از آن تا کنون پخش شده این است که در درست برخی شخصیت های این سریال کتاب می بینیم.

دو دختر یک خانواده، یکی رمان نویس است و دیگری شاعر و ترانه سرا که هر دو از نبود مخاطب و دیده نشدن کتاب های شان ناراضی اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداختن به مشکلات کتاب در یک سریال

پرداختن به مشکلات کتاب در یک سریال