مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 بهمن 1396 ساعت 15:002018-02-04بين الملل

همسران 4 رهبر آفریقایی که باعث سرنگونی آنها شدند


گفته می شود که "پشت هر انسان بزرگی یک زن وجود دارد" اما اگر تاریخ را بنگریم می بینیم که "پشت هر رییس برکنار شده ای نیز یک زن بوده است" دست کم این عبارت درخصوص چهار زن آفریقایی با اقداماتشان صدق می کند که با دست خود گور همسرانشان را کَندند.

- گفته می شود که "پشت هر انسان بزرگی یک زن وجود دارد" اما اگر تاریخ را بنگریم می بینیم که "پشت هر رییس برکنار شده ای نیز یک زن بوده است" دست کم این عبارت درخصوص چهار زن آفریقایی با اقداماتشان صدق می کند که با دست خود گور همسرانشان را کَندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نوشته روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، یکی از این چهار زن لیلی طرابلسی، همسر زین العابدین بن علی، رییس جمهوری مخلوع تونس بود که بلندپروازی ها و فساد موجود در اطرافش دلیل کنار گذاشته شدن بن علی از قدرت بود.

اما چهره دوم گریس موگابه، همسر دوم رابرت موگابه، رییس جمهوری سابق زیمبابوه است.

سومین زن کوستانسیا ئتودور، همسر تئودور اوبیانگ انگوئما، رییس جمهور گینه استوایی و زن ثروتمند مالابو پایتخت این کشور بود و آخرین نفر سیمون باگبو، همسر لوران باگبو، رییس جمهوری سابق ساحل عاج است که با فساد و ولخرجی هایش باعث برکناری همسر خود و اتهام وی در دادگاه کیفری بین المللی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همسران 4 رهبر آفریقایی که باعث سرنگونی آنها شدند

همسران 4 رهبر آفریقایی که باعث سرنگونی آنها شدند