مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1396 ساعت 12:462018-02-03سياسي

شهرداری وظیفه دارد نسبت به رفع مشکلات مردم اقدام کند/ منیّت ها را کم کنیم


تولیت آستان مقدس امام خمینی(ره) گفت: قبلاً در شهر تهران هم مشکلات بود و هم همت وجود داشت؛ شهرداری وظیفه دارد نسبت به رفع مشکلات مردم اقدام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی " استان تهران، حجت الاسلام سیدحسن خمینی صبح امروز در دیدار با شهردار، اعضای شورای شهر تهران، مدیران و کارکنان اداره کل برنامه ریزی و آموزش شهرداری تهران اظهار کرد: خدمت بیشتر و بهتر یکی از آرمان های امام خمینی(ره) و انقلاب بود.

وی تصریح کرد: این خدمت جز در قالب همیاری خود مردم میسر نیست و شورای شهر بر همین اساس پایه ریزی شد؛ اگر مردم با مدیران همراه باشند، نتیجه بهتر از آن خواهد بود که صرفاً موضوع خدمت رسانی مدنظر باشند.

نوه امام راحل ادامه داد: امروز هر چه بیشتر در جامعه اسلامی و فضای شهر کوشش کنیم تا خدمت رسانی را در راستای همکاری عموم توسعه دهیم، یک گام در راه تحقق آرمان انقلاب برداشته ایم.

تولیت آستان مقدس امام خمینی(ره) گفت: اگر دشمن یا گروهی خواستند القا کنند نظام دچار بحران ناکارآمدی است، دود آن به چشم سطح کلان جامعه می رود؛ جایی که مردم عزم می کنند و تصمیم می گیرند، حتماً کارآمدی وجود دارد.

وی تصریح کرد: دوستان شهرداری وظیفه دارند نسبت به رفع مشکلات مردم اقدام کنند؛ مشکلات زیاد است؛ اما توانمندی شما هم زیاد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری وظیفه دارد نسبت به رفع مشکلات مردم اقدام کند/ منیّت ها را کم کنیم

شهرداری وظیفه دارد نسبت به رفع مشکلات مردم اقدام کند/ منیّت ها را کم کنیم