مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1396 ساعت 02:202018-01-29ورزشي

کتیرایی: ورزش قم در ICU بستری است/ ورود سیاست به ورزش ظلم است


پیشکسوت کاراته قم در پی نتایج ضعیف تیم های ورزشی و نارضایتی عده ای از ورزشکاران، در انتقاد از مدیریت ورزشی استان قم گفت: از نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی انتظار می رود به وضعیت ورزش استان رسیدگی کنند.

- علیرضا کتیرایی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه وضعیت ورزش استان از غصه خوردن گذشته است، بیان کرد: دیگر باید به حال ورزش قم زار زد، ورزش قم در حاضر مانند کسی است که در ICU بستری و تمام سیستم بدن آن از کار افتاده باشد و به زور دستگاه آن را زنده نگه داشته اند؛ مسبب وضعیت امروز ورزش قم، مدیرانی هستند که در راس ورزش قم فعالیت می کنند.

مربی اسبق تیم ملی کاراته کشور افزود: به عنوان کسی که 30سال است در ورزش فعالیت می کنم، میگویم که قبر ورزش قم را کنده اند و منتظر هستند خاکش کنند تا دیگر هیچ چیزی از آن باقی نماند.

دارنده مدال طلال بازی های آسیایی ادامه داد: هرچند در گذشته هم وضع مدیریتی ورزش قم خوب نبود، اما اکنون در قیاس با چند سال پیش وضعیت بدتر شده است؛ تیم صبای قم و تیم فوتسال هیئت فوتبال به دسته پایین تر سقوط کرده اند و وضعیت نامناسبی دارند اما هیچکدام از مسئولان ککشان هم نگزید و انگار هیچ اتفاقی نیفتاده است.

وی اضافه کرد: یک زمانی استان قم در رشته های والیبال، بسکتبال و کاراته در سوپر لیگ و لیگ برتر نماینده داشت، اما اکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتیرایی: ورزش قم در ICU بستری است/ ورود سیاست به ورزش ظلم است

کتیرایی: ورزش قم در ICU بستری است/ ورود سیاست به ورزش ظلم است