مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1396 ساعت 13:452018-01-29اقتصادي

نهایی شدن 12 میلیارد دلار قرارداد فاینانس از دستاوردهای برجام است


جلسه بررسی موانع و مشکلات استفاده از منابع مالی خارجی در پروژه های مهم ظهر امروز (دوشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسحاق جهانگیری در این جلسه فراهم شدن زمینه استفاده از منابع مالی خارجی (فاینانس) را از دستاوردهای برجام دانست و گفت: برجام دستاوردهای متعددی داشته است که لازم است به نحو مطلوب به مردم اطلاع رسانی شود.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازنماینده وزارت امور اقتصادی و دارایی و رییس کل بانک مرکزی از آخرین وضعیت طرح ها و پروژه های معرفی شده برای استفاده از فاینانس خاطر نشان کرد: کمیته یا کارگروهی برای تعیین طرح های اولویت دار تشکیل شود و طرح ها و پروژه هایی که قابلیت و صلاحیت استفاده از منابع مالی خارجی دارند را مشخص کنند.

وی از وزیر امور اقتصادی و دارایی، رییس سازمان برنامه و بودجه، رییس کل بانک مرکزی و معاون هماهنگی و نظارت خود خواست دستورالعمل و آیین نامه ای برای نحوه استفاده از منابع مالی خارجی برای طرح های اولویت دار تهیه شود.

جهانگیری با یادآوری اینکه پروژه های مهم با استفاده از 17 میلیارد دلار فاینانس از طریق چین در کشور در حال اجرا است، افزود: علاوه بر این، در حدود 30 میلیارد دلار دیگر موافقت نامه استفاده از منابع مالی خارجی از طریق چین و برخی کشورهای اروپایی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهایی شدن 12 میلیارد دلار قرارداد فاینانس از دستاوردهای برجام است

نهایی شدن 12 میلیارد دلار قرارداد فاینانس از دستاوردهای برجام است