مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1396 ساعت 14:052018-01-28پزشكي

4 محصول دارویی سلول بنیادی در مسیر تولید است


وزیر بهداشت از رونمایی اولین محصول سلول های بنیادی در حوزه پوست خبر داد و گفت: 4 محصول دارویی سلول بنیادی در مسیر تولید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید حسن هاشمی صبح امروز در حاشیه افتتاح رونمایی از اولین محصول سلول های بنیادی در حوزه پوست گفت: درمان سلولی یکی از مهمترین رشته هایی است که در دنیا به آن توجه شده به نحوی که درخصوص همه اعضا و جوارح بدن تحقیق شده و محصول آن ها روانه بازار شده است.

وزیر بهداشت گفت: با این که پوست فقط 3 میلی متر قطر دارد ولی 50 درصد محصولات سلولهای بنیادی را در دنیا به خود اختصاص داده است.

دکتر هاشمی با بیان این که کشورهای معدودی در دنیا هستند که این محصولات را روانه بازار کردند، افزود: همکاران ما در مرکز تحقیقات سلولهای بنیادی دانشگاه علوم پزشکی تهران با کمک ستاد اجرایی فرمان حضرت امام( ره) توانستند اولین محصولاتشان را رونمایی کرده و به ثبت برسانند و 4 محصول دیگر نیز در مسیر تولید دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبدا، وزیر بهداشت ضمن ابراز خرسندی و تبریک به محققان این مرکز تحقیقاتی گفت: این محصولات هم در ترمیم بافتی و هم در درمان بیماری های پوستی در آینده بسیار موثر است و در این مرکز کار بسیار ارزشمندی انجام گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 محصول دارویی سلول بنیادی در مسیر تولید است

4 محصول دارویی سلول بنیادی در مسیر تولید است