مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1396 ساعت 10:462018-01-28اقتصادي

ترکمنستان و ایران همکاری های ریلی در منطقه مرزی «سرخس» را گسترش می دهند


مقامات و کارشناسان صنعت حمل و نقل ریلی ترکمنستان و جمهوری اسلامی ایران در پایان نشست مشترک کاری، یک سند همکاری در زمینه توسعه و گسترش تعاملات در ایستگاه بین المللی «سرخس» امضا کردند.

- ترکمنستان و ایران همکاری های ریلی در منطقه مرزی سرخس را گسترش می دهند مقامات و کارشناسان صنعت حمل و نقل ریلی ترکمنستان و جمهوری اسلامی ایران در پایان نشست مشترک کاری، یک سند همکاری در زمینه توسعه و گسترش تعاملات در ایستگاه بین المللی سرخس امضا کردند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس" در عشق آباد، مقامات و کارشناسان وزارت حمل و نقل ریلی ترکمنستان و راه آهن خراسان رضوی نشست مرزی را برگزار کرده و در پایان آن موافقتنامه افزایش سطح همکاری و توسعه مبادلات ریلی در ایستگاه بین المللی سرخس را امضا کردند.

روان سازی و تسریع در مبادلات کالا در مرزهای ریلی سرخس، لطف آباد و اینچه برون، افزایش سرعت بازرگانی در راه آهن های دو کشور ترکمنستان و جمهوری اسلامی ایران، تسریع در برگشت واگن های کشورهای مستقل مشترک المنافع همسود   بمنظور بارگیری مجدد به سمت  ایران، اعلام موافقت راه آهن  ترکمنستان با سیر واگن ها با مالکیت جمهوری اسلامی ایران در راه آهن ترکمنستان به منظور حمل کالاهای صادراتی -ترانزیتی و همچنین روان سازی مکاتبات و تسریع در اعطای مجوزهای حم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکمنستان و ایران همکاری های ریلی در منطقه مرزی «سرخس» را گسترش می دهند

ترکمنستان و ایران همکاری های ریلی در منطقه مرزی «سرخس» را گسترش می دهند