مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 بهمن 1396 ساعت 14:512018-01-26سياسي

دارابی: مردم سرمایه اصلی انقلاب اسلامی هستند/ انقلاب موجب وحدت ملت ایران شد


رییس ستاد بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در رسانه ملی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، موجب وحدت ملت ایران شد گفت: مردم، نقش اصلی را در پیروزی، - تداوم و تثبیت نهضت داشتند و سرمایه اصلی انقلاب هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، نشست اعضای هیأت امنا و ادوار کمیسیون طرح و برنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در این معاونت برگزار شد.

علی دارابی، دکتر حسام الدین آشنا مشاور رییس جمهور، دکتر محمد حسن تبراییان، مجید رجبی معمار، نصرت الله لطفی، سردار محمدرضا موحدی، پرویز کرمی، حجت الاسلام عباس اسکندری، دکتر سید احمد حسینی، سردار علیرضا افشار، عباس فاطمی، حاجی سفیدی و دکتر مجید ملکی تبار از اعضای حاضر در این نشست بودند.

در این جلسه دکتر علی دارابی رییس ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در رسانه ملی با اشاره به گذشت 39 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: این رویداد بزرگ که دارای ابعاد فرهنگی، سیاسی و اجتماعی مختلفی است توانست ملت ایران را به عنوان الگویی برای همه مظلومان و دادخواهان جهان تبدیل کرده و جنبه عملی به تئوری ولایت فقیه بدهد، شیوه ای از حکومت برآمده از دستورات دین مبین اسلام به رهبری روحانیت و مرجعیت شیعه، امام خمینی(ره) که در دوران زعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دارابی: مردم سرمایه اصلی انقلاب اسلامی هستند/ انقلاب موجب وحدت ملت ایران شد

دارابی: مردم سرمایه اصلی انقلاب اسلامی هستند/ انقلاب موجب وحدت ملت ایران شد