مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 بهمن 1396 ساعت 10:562018-01-26سياسي

دشمن هیچ گاه نتوانست انقلاب اسلامی و حماسه های مردمی را درک کند


رییس بسیج مستضعفین در یادبود حماسه 6 بهمن آمل گفت: دشمن هیچ گاه نتوانست انقلاب اسلامی، نهضت امام راحل و حماسه های مردمی در ایران را درک کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از آمل، سردار غلام حسین غیب پرور پنج شنبه شب در سالروز گرامیداشت حماسه 6 بهمن ماه آمل و چهلمین روز درگذشت شهید قره محمدی از مدافعان حرم این شهرستان اظهار کرد: حماسه مردم شهر هزارسنگر آمل یک حماسه ماندگار برای انقلاب اسلامی و همیشگی در تاریخ است.

وی افزود: دشمن ترور شخصیت ها در ایران را آغاز کرد و فکر می کرد می تواند مردم را از راه و خط امام و آرمان های انقلاب جدا کند اما این یک اشتباه بزرگ برای آنها بود، لذا می بینیم در قضیه آمل دشمن وارد شد و فکر می کرد این شهر را به راحتی به محاصره خود در می آورد اما مردم ایستادگی کردند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه اگر حضور منافقان در آمل و حمله به مردم بیگناه بیش از این نیز طول می کشید، باز هم شاهد مقاومت مردمی بودیم، خاطرنشان کرد: شهرستان آمل در انقلاب و هشت سال دفاع مقدس کارنامه درخشانی از خود به یادگار گذاشته و اقدامات گردان روح الله و یاسر در دفاع مقدس فراموش نشدنی است.

غیب پرور بیان کرد: شهرستان آمل از 40 شهید مدافع حرم این استان، افتخار تقدیم هشت شهید مدافع حرم را به انقلاب دارد، جوانان برومندی که کیلومترها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن هیچ گاه نتوانست انقلاب اسلامی و حماسه های مردمی را درک کند

دشمن هیچ گاه نتوانست انقلاب اسلامی و حماسه های مردمی را درک کند