مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 بهمن 1396 ساعت 14:052018-01-25سياسي

فرسودگی بیش از 30 درصد خطوط انتقال آب روستایی در رشت


سرپرست فرمانداری شهرستان رشت با بیان اینکه در آب روستایی نیازمند کمک هستیم، ادامه داد: بیش از 30 درصد خطوط و شبکه های انتقال آب روستایی ما فرسوده هستند، - در بسیاری از روستاها آب موجود را هم از راه های مختلف تامین می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمحمد احمدی امروز در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان که با حضور محمدصادق حسنی و غلامعلی جعفرزاده، نمایندگان شهرستان رشت در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان رشت با توجه به اینکه در مرکز استان قرار دارد اما متاسفانه آنطور که باید در تخصیص اعتبارات دیده نشده است.

این شهرستان سه نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد که سهم 22 درصدی را شامل می شود و وظیفه من و مدیران شهرستانی است تا از وجود این عزیزان در راستای توسعه شهرستان بهره مند شویم.

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت، با اشاره به پروژه قطار شهری در رشت، افزود: آقای جعفرزاده که عضو کمیسیون تلفیق مجلس هستند، برای اخذ مجوز قطار شهری بسیار تلاش کردند و اکنون ما باید ورود کنیم.

احمدی با بیان اینکه شهرستان رشت امسال 37.

4 درصد از بودجه استان را به خود اختصاص داده، گفت: وقتی به جمعیت شهرستان نگاه می کنیم در برخی شاخص ها با دیگر شهرستان ها قابل مقایسه نیست و حتی در برخی از شاخص ها کمتر از 50 درصد تخصیص داریم که اگر با همین روال پیش رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرسودگی بیش از 30 درصد خطوط انتقال آب روستایی در رشت

فرسودگی بیش از 30 درصد خطوط انتقال آب روستایی در رشت