مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1396 ساعت 13:502018-01-23فرهنگي

«اکران «سدمعبر» تحت تاثیر اتفاقات نابهنگام» + تیزر


« فصل بد اکران (روی کاغذ) تنها نصیب سینمای مستقل و سینماگران و تهیه کنندگان بدون حامی می شود.

» - تهیه کننده فیلم سد معبر گفت: فصل بد اکران (روی کاغذ) تنها نصیب سینمای مستقل و سینماگران و تهیه کنندگان بدون حامی می شود.

بهمن کامیار در متنی که در اختیار ایسنا گذاشت، نوشت: شاید پیچیده ترین و غیرقابل پیش بینی ترین مرحله در پروسه ی ساخت فیلم سینمایی،مرحله ی اکران آن است خصوصاً اگر فیلم شما فاقد حامیان دست اندرکار و تصمیم ساز باشد،چه به عنوان شراکت مادی و چه به عنوان عواملی همچون تهیه کننده و مجری طرح و غیره.

اینکه فصل اکران در ایران قابل پیش بینی نیست و بوده تجاربی که یک فیلم در بهترین فصل اکران یعنی اکران نوروزی با توفیق همراه نبوده ( نمونه اش در اکران نوروزی سال 1395 و1396 موجود است) و بالعکس مواردی نیز بوده که در فصل اکران به اصطلاح بد،فروش بالایی داشته که باز هم برای ذکر نمونه اش به زمستان 95 میتوان رجوع کرد اما اینکه فیلم شما خوب باشد یا بد هیچ تاثیری در موفقیت فیلم در گیشه ندارد !!! فیلمهای بد از نظر سینماگران گاهاً مورد اقبال عمومی قرار می گیرند و بالعکس فیلمهای سینمایی پسند نمی توانند توفیقی در گیشه بدست آورند،همچنین چندین سال است توفیق و حضور فیلم در جشنواره فجر هم دیگر تضمینی برای اکران مناسب و فروش بالا ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اکران «سدمعبر» تحت تاثیر اتفاقات نابهنگام» + تیزر

«اکران «سدمعبر» تحت تاثیر اتفاقات نابهنگام» + تیزر