مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1396 ساعت 15:102018-01-21سياسي

دیدارهای بارزانی با روحانی و شمخانی/ تحلیل سید علی خمینی ازحوادث اخیر و...


تقدیم گزارش حوادث اخیر به رییس جمهور، پذیرش درخواست مرزی تهران از سوی اسلام آباد، موافقت ایران، روسیه و ترکیه با فهرست شرکت کنندگان در کنگره گفت وگوی ملی سوریه، - رزمایش مشترک محمد رسول الله (ص) ارتش از فردا در سواحل مکران و دریای عمان، دوشنبه؛ گفت وگوی روحانی با مردم، تحلیل سید علی خمینی از نا آرامی های اخیر کشور، و.

گزیده اخبار سیاسی ایسنا در روز یک شنبه، یکم بهمن ماه 1396 است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران از برگزاریرزمایش مشترک محمد رسول الله (ص)" ارتش از فردا (دوشنبه، دوم بهمن ماه) به مدت 2 روز در مناطق عملیاتی جنوب،جنوب شرق کشور، سواحل مکران و دریای عمان تا مدار 15 درجه شمالی خبر داد.

و خاطر نشان کرد: این که برخی گروه های ضدانقلاب با استفاده از سرزمینهای کردی، سربازان و شهروندان ما را ترور کنند و به مناطق تحت تسلط اقلیم بازگردند و سپس در کمال وقاحت در مصاحبه با رسانه های رسمی کردی مسئولیت آن را برعهده بگیرند به هیچ وجه قابل تحمل نیست.

وزیر کشور از ارسال گفت: از شورای امنیت ملی انتظار داشتیم فرمان رهبری را برای اجرا به همه ارکان و نهادهای نظام ابلاغ کنند، زیرا رهبر انقلاب این فرمان را در راستای وحدت و امنیت ملی و با فکر و مطالعه و با استناد به شریعت اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدارهای بارزانی با روحانی و شمخانی/ تحلیل سید علی خمینی ازحوادث اخیر و...

دیدارهای بارزانی با روحانی و شمخانی/ تحلیل سید علی خمینی ازحوادث اخیر و...