مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1396 ساعت 15:362018-01-17فرهنگي

دفاع بالدوین مجری معروف تلویزیونی آمریکا از وودی اَلِن


جریان رسوایی های جنسی از هاروی وِینستِین غول تهیه کنندگی هالیوود آغاز شد و باعث افشای بسیاری دیگر از تعارضات جنسی ستاره های هالیوود گردید لیکن ماجرای وودی آلن و دیلن فارو تازه نبوده و در دهه های گذشته چندین بار مطرح شده و الان با این موج جدید، - باز به کانون توجه بازگشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی ، الک بالدوین هنرپیشه و مجری معروف تلویزیونی آمریکا از وودی آلن به خاطر اتهامات جنسی اخیر و ابراز پشیمانی چند هنرپیشه از همکاری با او دفاع کرد و حملات اخیر به او را ناعادلانه و ناراحت کننده خواند.

الک بالدوین که در فیلم های وودی الن با عنوان تقدیم به رم با عشق و جازمین غمگین ایفای نقش کرده است، از واکنش های منفی هنرپیشگانی چون گرتا گرویگ، میرا سروینو، ربکا هال و تیموتی شَلِمِی به وودی آلن انتقاد کرد.

وودی آلن در چند وقت اخیر به دلیل اتهاماتی که دیلن فارو علیه او مطرح کرد، به شدت مورد حمله بازیگرانی قرار گرفت که در فیلم های او بازی کرده اند.

برای نمونه چندی پیش تیموتی شَلِمِی و ربکا هال دستمزدشان از بازی در فیلم وودی آلن را به جنبش مبارزه با آزار جنسی زنان بخشیدند.

الک بالدوین در سوی دیگر ماجرا ایستاده است و حملات تند به وودی آلن و نادیده گرفتن حرف های او درباره اتهامات دیلن فارو را نادرست می داند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع بالدوین مجری معروف تلویزیونی آمریکا از وودی اَلِن

دفاع بالدوین مجری معروف تلویزیونی آمریکا از وودی اَلِن