مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1396 ساعت 12:252018-01-16بين الملل

آلن ژوپه در آستانه جدایی از حزب سیاسی متبوعش


آلن ژوپه، نخست وزیر سابق فرانسه در اقدامی در اعتراض به سیاست های حزب سیاسی خود موسوم به حزب "جمهوری خواهان" اعلام کرد که حق عضویت سالانه را به این حزب پرداخت نخواهد کرد.

- آلن ژوپه، نخست وزیر سابق فرانسه در اقدامی در اعتراض به سیاست های حزب سیاسی خود موسوم به حزب "جمهوری خواهان" اعلام کرد که حق عضویت سالانه را به این حزب پرداخت نخواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، آلن ژوپه که سابق بر این نخست وزیر فرانسه بوده این اقدام را به نشانه مخالفت و اعتراضش علیه سیاست های لوران ووکیه، رهبر جدید این حزب انجام داد.

ژوپه که سال گذشته میلادی نتوانسته بود در انتخابات مقدماتی این حزب به رغم پیشتازی در نظرسنجی ها به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری انتخاب شود گفت، از این پس عقب ایستاده و تنها اقدامات بعدی ووکیه به ویژه سیاست های او در ارتباط با اروپا در آستانه انتخابات اتحادیه اروپا در سال 2019 را نظاره خواهد کرد.

ژوپه که شهردار شهر بوردوی فرانسه است در یک کنفرانس خبری گفت: من حق عضویتم را برای سال 2017 پرداخت نکرده ام و قصد دارم که برای سال 2018 نیز پرداخت نکنم.

وی بدون ذکر این که آیا از این حزب خارج شده گفت: من به خصوص با توجه به نزدیک بودن موعد انتخابات اروپا در سال 2019 تنها عقب ایستاده و نظاره گر خواهم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلن ژوپه در آستانه جدایی از حزب سیاسی متبوعش

آلن ژوپه در آستانه جدایی از حزب سیاسی متبوعش