مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1396 ساعت 13:512018-01-14سياسي

نمایندگان مجلس مانع از کاهش بودجه های پژوهشی کشور شوند


معاون پژوهش حوزه های علمیه از مسؤولان به خصوص نمایندگان مجلس خواست تا در بررسی لایجه بودجه مانع از کاهش بودجه های پژوهشی کشور شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قم به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن میرمعزی با اشاره به اینکه پژوهش زیربنای توسعه و پیشرفت کشور در عرصه های گوناگون است، اظهار کرد: متأسفانه وضعیت بودجه پژوهش در کشور چندان مناسب نیست و انتظار ما از دولتمردان و نمایندگان مجلس این است که نسبت به حمایت از بخش پژوهش توجه ویژه ای داشته باشند.

وی با بیان اینکه البته حوزه مستقل است و بودجه پژوهش آن نیز در ساز و کارهای مربوط به مدیریت حوزه تعیین می شود، گفت: ما در سال 96 نسبت به سال 95 با وجود همه مشکلات، ارتقای بودجه در پژوهش داشتیم اما همچنان محدودیت های زیادی وجود دارد، چه آنکه برای فعالیت های پژوهشی نیاز به فعالیت های زیرساختی و پرهزینه داریم و حال آنکه متأسفانه امکانات و بودجه مناسب در اختیار نداریم.

معاون پژوهش حوزه های علمیه با بیان اینکه یکی از دلایل حرکت آهسته در عرصه پژوهش در حوزه و البته مراکز و نهادهای دیگر ناظر به کمبودها و مشکلات بودجه ای است، افزود: حمایت از بخش پژوهش در همه مراکز از جمله حوزه لازمه رشد و توسعه پایدار است به خصوص در زمینه های علوم انسانی و اسلامی که تحقیقات و پژوهش ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان مجلس مانع از کاهش بودجه های پژوهشی کشور شوند

نمایندگان مجلس مانع از کاهش بودجه های پژوهشی کشور شوند