مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1396 ساعت 10:252018-01-13ورزشي

میرزاپور: حرکت صادق زاده پهلوانانه نبود/ خادم گفت پهلوانی ات را ثابت کن


احمد میرزاپور، ناداوری را عامل شکستش مقابل جابر صادق زاده و از دست دادن بازوبند پهلوانی دانست و گفت: نحوه پیروزی صادق زاده در این مبارزه پهلوانانه نبود.

- احمد میرزاپور در گفت وگو با ایسنا، درباره شکستش مقابل جابر صادق زاده در دیدار فینال سنگین وزن کشتی پهلوانی قهرمانی کشور در مشهد و از دست دادن بازوبند پهلوانی ایران اظهار کرد: به صادق زاده تبریک می گویم.

ان شاءالله او بتواند این مسوولیت و بار سنگین را به دوش بکشد چرا که داشتن این بازوبند لیاقت می خواهد چرا که یک پهلوان باید دست گیر فقرا و نیازمندان و آراسته به صفات پهلوانی، جوانمردی و مروت باشد.

من خودم این بار سنگین را به دوش کشیده ام و با مسوولیت سنگین آن به خوبی آشنا هستم.

پهلوان ایران در سال 92 درباره غافلگیری اش در مبارزه فینال و برد نه چندان جالب صادق زاده که اعتراضات گسترده تماشاگران و بسیاری از علاقمندان به کشتی پهلوانی را بدنبال داشت، خاطرنشان کرد:درست است که بازوبند پهلوانی به مازندران رفت اما همه مردم دیدند که صادق زاده با ناداوری محض پیروز این مبارزه شد.

زمانیکه داور سوت زد و مبارزه را قطع کرد طبق قانون و راه و رسم کشتی پهلوانی باید ما را به وسط تشک کشتی می آورد تا پس از دست دادن بار دیگر مبارزه را آغاز کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میرزاپور: حرکت صادق زاده پهلوانانه نبود/ خادم گفت پهلوانی ات را ثابت کن

میرزاپور: حرکت صادق زاده پهلوانانه نبود/ خادم گفت پهلوانی ات را ثابت کن