مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1396 ساعت 11:302018-01-09اقتصادي

اتصال راه آهن به متروی تهران از 3 نقطه جدید/ کنترل هوشمندقطار برای تمام خطوط


معاون فنی و زیربنایی شرکت راه آهن اعلام کرد که طبق برنامه ریزی انجام شده از سوی این شرکت راه آهن از سه نقطه جدید به متروی تهران متصل خواهد شد.

- اتصال راه آهن به متروی تهران از 3 نقطه جدید/ کنترل هوشمندقطار برای تمام خطوط معاون فنی و زیربنایی شرکت راه آهن اعلام کرد که طبق برنامه ریزی انجام شده از سوی این شرکت راه آهن از سه نقطه جدید به متروی تهران متصل خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مازیار یزدانی در نشست خبری با بیان این مطلب اظهار کرد: در کنار اتصال متروی تهران به ایستگاه مرکزی فعلی راه آهن برنامه ریزی هایی انجام شده تا شبکه راه آهن از طریق دیگر ایستگاه ها نیز به متروی تهران متصل شود.

در این راستا ایستگاه جدیدی در شهرری ساخته خواهد شد که فرآیند تملک اراضی آن به پایان رسیده و انتظار داریم با نهایی شدن ساخت این ایستگاه امکان اتصال مستقیم آن با مترو فراهم شود.

وی ادامه داد: در کنار آن ایستگاه جوانمرد قصاب نیز به عنوان یکی دیگر از طرح های راه آهن در دستور کار قرار گرفته و دراین راستا برای نخستین بار یک ایستگاه ریلی زیرزمینی در این محدوده از تهران ساخته خواهد شد.

در کنار آن در ترمینال جنوب نیز ایستگاه راه آهنی فعال می شود تا برای نخستین بار در یک مجموعه ترکیبی از قطار، مترو و اتوبوس در کنار یکدیگر قرار بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال راه آهن به متروی تهران از 3 نقطه جدید/ کنترل هوشمندقطار برای تمام خطوط

اتصال راه آهن به متروی تهران از 3 نقطه جدید/ کنترل هوشمندقطار برای تمام خطوط