مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1396 ساعت 09:402018-01-09فرهنگي

معرفی کامل برنامه های جشنواره موسیقی فجر


سی و سومین جشنواره موسیقی فجر از روز چهارشنبه بیستم دی ماه با اجرای چندین برنامه در تالار های مختلف میزبان علاقه مندان و هنرمندان خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، گروه ها و هنرمندان ایرانی و خارجی شرکت کننده در بخش های مختلف سی و سومین جشنواره موسیقی فجر از روز چهارشنبه بیستم دی ماه میزبان مخاطبان و علاقه مندان موسیقی در شش تالار پایتخت خواهند بود.

این در حالی است که بخش پژوهشی این دوره از روز پنجشنبه 21 دی ماه در موسسه فرهنگی هنری اکو پذیرای پژوهشگران و دوستداران مباحث تئوریک حوزه موسیقی خواهد بود.

طبق آخرین جدول منتشر شده از سوی ستاد برگزاری، برنامه کامل اجراها و نشست های پژوهشی سی و سومین جشنواره موسیقی فجر به ترتیب زیر اعلام شده است.

چهارشنبه 20 دی تالار وحدت : ساعت 18:30 ارکستر چکاوک به سرپرستی رضا شایسته/ ساعت 21:30 گروه موسیقی نوبانگ به سرپرستی محسن حسینی و خوانندگی عبدالحسین مختاباد.

تالار رودکی: ساعت 18:30 ارکستر نیلپر از فستیوال بین المللی موسیقی معاصر تهران/ ساعت 21:30 گروه کُر فلوت تهران به سرپرستی فیروزه نوایی.

برج آزادی: ساعت18:30 گروه نیما به سرپرستی فضل الله دهقان از مازندران/ ساعت 21:30 گروه ژی به سرپرستی شاهین شهبازپور از کردستان.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی کامل برنامه های جشنواره موسیقی فجر

معرفی کامل برنامه های جشنواره موسیقی فجر