مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1396 ساعت 11:452018-01-08سياسي

کاربرد رادیوگرافی در تشخیص پوسیدگی های دندان


علمی رشته رادیولوژی در آستانه برگزاری دوازدهمین کنگره علمی سالیانه انجمن دندانپزشکان عمومی ایران گفت: انجام یک رادیوگرافی پانورامیک یا به اصطلاح تمام فک در معاینات سالانه جهت بررسی سلامت ریشه دندان ها یا وجود دندان های نهفته و رادیوگرافی .

- مسئول اجرایی - علمی رشته رادیولوژی در آستانه برگزاری دوازدهمین کنگره علمی سالیانه انجمن دندانپزشکان عمومی ایران گفت: انجام یک رادیوگرافی پانورامیک یا به اصطلاح تمام فک در معاینات سالانه جهت بررسی سلامت ریشه دندان ها یا وجود دندان های نهفته و رادیوگرافی های تک دندان در تشخیص پوسیدگی های بین دندانی دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر شیراندشت در آستانه برگزاری دوازدهمین کنگره علمی سالیانه انجمن دندانپزشکان عمومی ایران در ارتباط با موضوع جایگاه رشته رادیولوژی در دندانپزشکی اظهار داشت: رشته رادیولوژی دهان، فک و صورت از رشته های پاراکلینیک در دندانپزشکی است که این دانش و کاربرد رادیوگرافی به عنوان ابزار تشخیصی قبل از طرح درمان، نقش خود را در تمام رشته های دندانپزشکی به طور موثر اثبات کرده است.

وی افزود: در سال های اخیر با ظهور تکنولوژی دیجیتال و توموگرافی کامپیوتری تحت عنوان CBCT، دقت و سهولت مراحل رادیوگرافیک ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاربرد رادیوگرافی در تشخیص پوسیدگی های دندان

کاربرد رادیوگرافی در تشخیص پوسیدگی های دندان