مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1396 ساعت 17:552018-01-07سياسي

خلاء فرهنگ پهلوانی و جوانمردی در جامعه وجود دارد


اعضای شورای اسلامی شهر تهران با حضور در آیین بزرگداشت پنجاهمین سالگرد جهان پهلوان تختی بر اجرای الگویی اخلاقی برای جوانان تاکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر به نقل از اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران محمد جواد حق شناس رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی در آیین بزرگداشت پنجاهمین سال در گذشت جهان پهلوان تختی اظهار داشت: آنچه تختی را تختی کرد مردمی بودن وی بود.

وی در ادامه افزود: حس تعلق داشتن به جامعه و جوانمرد بودن وی و پیوستگی با مردم ویژگی های تختی بود.

حجت نظری نیز در این مراسم بر ایجاد الگویی اخلاقی برای جوانان از تختی تاکید کرد و افزود: تختی برای مردم زندگی می کرد و نه برای نام ، برای رضای خدا زندگی می کرد و نگاه دنیایی به زندگی نداشت.

وی با بیان اینکه تختی نماد واقعی یک مسلمان و نماد واقعی جوانمردی و پهلوانی در عصر معاصر بود اظهار داشت: امروز با تغییراتی در زندگی مدرن به وجود آمده بیش از پیش خلا فرهنگ پهلوانی و جوانمردی احساس می شود و لذا باید در اجتماعات و محفل های عمومی با محوریت قرار دادن شخصیت هایی مانند مرحوم تختی هر چه بیشتر در ترویج این فرهنگ ها بکوشیم.

حسن خلیل آبادی رییس کمیته گرشگری و میراث فرهنگی شورا نیز در آیین گرامیداشت پنجاهمین سالگرد جهان پهلوان تختی افزود: یکی از وجوه بارز مرحوم ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلاء فرهنگ پهلوانی و جوانمردی در جامعه وجود دارد

خلاء فرهنگ پهلوانی و جوانمردی در جامعه وجود دارد