مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1396 ساعت 10:252018-01-07ورزشي

بال پروانه را جدی بگیریم


اثر پروانه ای می تواند از همین چیزهای کوچک اطراف مان شروع شود.

از حساسیت به عدم شفاف سازی نهادهای که دست در جیب بیت المال دارند تا آن دختر ایرانی که برای یک ساعت تماشای فوتبال مجبور می شود هویتش را پشت ریش و سبیل مصنوعی مردان پنهان کند .

- .

عصرایران" ؛ روح الله صالحی - زمانی که ری برد بری داستان آوای تندر را چاپ کرد، فکرش را هم نمی کرد که داستان علمی- تخیلی اش، شصت سال بعد تمام جریانات سیاسی و اجتماعی و.

را تحت شعاع قرار بدهد.

خیلی ها بر این باور هستند تجمع تعدادی مال باخته موسسات غیرمجاز در مشهد، چه طور توانست موجی از اعتراضات خیابانی را در کل کشور راه بیندازد؟ چرا خواسته شان پیش از این شنیده نشد که حالا آن قدر گم و خاکی شده باشد که نتوان اصلش را پیدا کرد به قول آن بزرگ که گفت پی گیری حق با عصبانیت، ناحق به نظر خواهد رسید.

چند و چون خشم خیابانی را باید در مقاله ای جستجو کرد که ادوارد لورنتسو حدود پنجاه سال پیش بر اساس داستان آوای تندر ارائه کرد.

با این عنوان که آیا بال زدن یک پروانه در برزیل می تواند توفانی در تکزاس ایجاد کند؟ و این طور می شود تعمیم داد که آیا یک تصمیم سخن گفتن ما می تواند اعتراض و اغتشاش خیابانی ایجاد کند؟ این اعتراضات به وضعیت معیشت مردم از کجا نشأت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بال پروانه را جدی بگیریم

بال پروانه را جدی بگیریم