مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1396 ساعت 10:402018-01-06ورزشي

بهترین های دیدار نخست پلی آف لیگ بسکتبال


نوید رضایی فر از مهرام و اصغر کاردوست از شهرداری تبریز امتیازآورترین و موثرترین بازیکنان دیدار اول از مرحله پلی آف لیگ برتر بسکتبال نام گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرحله پلی آف لیگ برتر بسکتبال به صورت سه برد از پنج مسابقه از دیروز (جمعه) آغاز شد و در اولین مسابقه مدعیان حریفان خود را شکست دادند.

در جریان این مسابقات نوید رضایی فر از مهرام بیش ترین امتیاز را کسب کرده و اصغر کاردوست از شهرداری تبریز بیش ترین تاثیرگذاری را دارد.

آرنت مولتری بازیکن آمریکایی جدید مهرام نیز عملکرد خوبی داشت و در میان بهترین ها قرار گرفته است.

آمار بهترین های این دیدار به شرح زیر است: امتیاز: نوید رضایی فر از مهرام با 26 امتیاز و اشکان خلیل نژاد از نیروی زمینی با 25 امتیاز تاثیرگذاری: اصغر کاردوست از شهرداری تبریز با تاثیرگذاری 33 و آرنت مولتری از مهرام با تاثیرگذاری 31 ریباند: آرنت مولتری از مهرام با 11 اقدام پاس منجربه گل: حامد حسین زاده از مهرام با 6 پاس توپ ربایی: عرفان نساج پور از دانشگاه آزاد با 5 اقدام دبل دبل: اصغر کاردوست از شهرداری تبریز با 10 ریباند و 15 امتیاز میشل از یس آل گرگان با 10 ریباند و 10 امتیاز آرنت مولتری از مهرام با 11 ریباند و 17 امتیاز نتایج دیدار اول پلی آف: شهرداری تبریز 95 - یس آل گرگان 61 پالایش نفت آبادان 85 - نیرو زمینی 73 پتروشیمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین های دیدار نخست پلی آف لیگ بسکتبال

بهترین های دیدار نخست پلی آف لیگ بسکتبال