مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1396 ساعت 10:552018-01-05اجتماعي

تشریح ابهامات طرح ترافیک پیشنهادی جدید تهران: همه سهمیه ها برداشته می شود


تشریح ابهامات طرح ترافیک پیشنهادی جدید تهران: همه سهمیه ها برداشته می شود " قائم مقام معاونت حمل ونقل ترافیک شهرداری تهران جزییان طرح ترافیک جدید را که قرار است از 15فرودین ماه سال آتی، درصورت اخذ مجوزهای لازم از مراکز قانونی اجرایی شود را تشریح کرد.

شهریار افندی زاده در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به به طرح ترافیکی جدید به تشریح جزییات آن پرداخت و گفت: درطرح جدیدی که قرار است از 15فرودین ماه پس از اخذ مجوزات قانونی اجرایی شود، محدوده سابق طرح ترافیک به نام محدوده سبز نام گذاری می شود و محدوده سابق زوج و فرد که طرح کاهش در آن اجرا می شود نیز محدوده آبی نام گذاری می شود.

وی با بیان اینکه براساس این طرح اجازه ورود به دو حریم سبز و آبی شهر تهران، از سال 97 بر اساس ضوابط جدید صادر خواهد شد گفت: این طرح با ارائه تسهیلات بیشتر برای عموم شهروندان و درجهت مدیریت ترافیک و کنترل آلودگی ها است که در این شیوه، در دو محدوده قبلی، ضوابط جدیدی درنظرگرفته می شود که حق ورود وسائل نقلیه شهروندان به محدوده را با ضوابط مشخص و آشکار به همه شهروندان اختصاص می دهد.

در واقع خودروهای دولتی و سهمیه ای نیز پس از تصویب اجرای طرح جدید مانند سایر مردم بابت ورود به محدوده طرح ها هزینه پرداخت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح ابهامات طرح ترافیک پیشنهادی جدید تهران: همه سهمیه ها برداشته می شود

تشریح ابهامات طرح ترافیک پیشنهادی جدید تهران: همه سهمیه ها برداشته می شود