مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1396 ساعت 16:202018-01-01سياسي

برخی جناح ها فکر می کنند با تخریب دولت گرهی باز می شود


عضو هیات علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه هیچ چیزی مهمتر از ارتقای بنیه فکری دولت روحانی نیست تاکید کرد: برخی جناح ها فکر می کنند با تخریب دولت گرهی باز می شود اما راه این است که بنیه فکری هر دولتی که سرکار است بالا برود تا کشور رو به بهبود رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه فرشاد مومنی در نشست بودجه 97، تشدید یا کاهش فقر؟ که در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار شد با بیان اینکه تفاوت عملی حسن روحانی با احمدی نژاد در چیست؟ گفت: احمدی نژاد هتاکی و بی اعتنایی می کرد اما حسن روحانی احترام می گذارد و بی اعتنایی می کند.

وی افزود: حداقل مثل دولت قبل نگران دریافت احضاریه نیستم، اما در مجموع به لحاظ عملی چه تفاوتی را شاهد بودیم؟ اینکه حرفهای خودمان را بزنیم و آنها هم حرف خودشان را بزنند و به ما توجه نکنند و بعد موقع بحران انتقاد کنند که ما سکوت کردیم که نمی شود، این چه طرز حکومت داری است؟ عضو هیات علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه احمدی نژاد از عدالت اجتماعی بد دفاع کرد و شما در این دولت با بی اعتنایی همان سرنوشت را رقم می زنید و بی اعتنایی به عدالت اجتماعی روی دیگر بد دفاع کردن است گفت: راه نجات ایران از توسعه عادلانه می گذرد و اگر این در مرکز توجه دولت نباشد هم خودش بدنام می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی جناح ها فکر می کنند با تخریب دولت گرهی باز می شود

برخی جناح ها فکر می کنند با تخریب دولت گرهی باز می شود