مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1396 ساعت 11:052017-12-31سياسي

3 خواسته استاندار پیشین از استاندار جدید سمنان


محمدرضا خباز استاندار در آستانه تودیع سمنان از سیدشهاب الدین چاووشی استاندار در آستانه معارفه سمنان توصیه کرد سه کار مهم استانداری را با جدیت دنبال کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، محمدرضا خباز در جلسه شورای مدیران استانداری سمنان اظهار کرد: در استان سمنان سه کار باقیمانده داریم که از دکتر چاوشی درخواست خواهم کرد تا آن را پیگیری و به اتمام برساند.

وی از تحقق 100 درصدی تفاهم نامه های سرمایه گذاری در سال گذشته به عنوان نخستین درخواست خود از استاندار جدید نام برد و افزود: اجرایی کردن تفاهم نامه های نشست اقتصادی و سرمایه گذاری ایران که چندی پیش در تهران برگزار شد نیز دومین درخواست من از دکتر چاووشی است.

استاندار سمنان با اشاره به مشکل کم آبی در استان و پیگیری های خود در این بخش اضافه کرد: بحث مهم انتقال آب به استان سمنان که بی شک با اجرایی شدن آن اتفاقات بسیار مبارکی ایجاد خواهد شد سومین خواسته و توصیه من به استاندار جدید است.

وی با تقدیر از مهمان نوازی مردم استان گفت: مردم استان سمنان به قدری محبت دارند که من را شرمنده لطف و بزرگواریشان کرده اند.

خباز با بیان اینکه موفقیت های امروز استان سمنان مرهون یک کار گروهی و حاصل همفکری جمعی است ادامه داد: بدیهی است که هر شروعی، پایانی دارد و طبیعت دنیا چنان است که ماندگار نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 خواسته استاندار پیشین از استاندار جدید سمنان

3 خواسته استاندار پیشین از استاندار جدید سمنان