مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1396 ساعت 16:402017-12-28اقتصادي

ضرورت راه اندازی اورژانس هوایی در جیرفت و سیرجان


مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان از کاهش تصادفات در محورهایی که دوربین کنترل سرعت وجود دارد خبر داد و ادامه داد: راه اندازی اورژانس هوایی در جیرفت و سیرجان ضرورت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، " محمدمهدی بلوردی" عصر امروز هفتم دی ماه در کمیسیون ایمنی راه های استان از آمار افزایشی تصادفات خبر داد و بیان کرد: کمیسیون ایمنی کشور برای استان هایی که تصادفات بالایی دارند جلسات خاصی برگزار می کند.

وی از اعزام یک تیم از کمیسیون ایمنی برای بازدید میدانی به استان کرمان خبر داد و بیان کرد: استان کرمان براساس سالنامه سال گذشته در طول راه های و راه های شریانی رتبه سوم دارد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان درصد تغییرات تصادفات در مسیرهای برون شهری و روستایی 7ماهه نخست سال 96و مقایسه آن با سال گذشته 33.

9 درصد اعلام کرد و افزود: میزان تلفات در مسیرهای برون شهری و روستایی استان کرمان در 7 ماهه اول سال جاری 557 نفر و در مدت مشابه سال 95 تعداد تلفات در این مسیرها 416 نفر بوده است.

وی از افزایش 12 درصدی ترددها در سطح استان خبر داد و بیان کرد: با توجه به سهم 55 درصد خودروهای درگیر در تصادفات استان مربوط به کارخانه های سایپا و ایران خودرو ( پراید و پژو ) ، لازم است تمهیدات لازم جهت افزایش ایمنی وتکمیل تجهیزات ایمنی خودروهای مذکور برای کلیه سرنشینان، د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت راه اندازی اورژانس هوایی در جیرفت و سیرجان

ضرورت راه اندازی اورژانس هوایی در جیرفت و سیرجان