مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1396 ساعت 13:212017-12-27سياسي

سونامی سالمندی بیخ گوش لرستان/ لزوم توجه مسئولان استان به مشکلات سالمندان


افزایش آمار سالمندی تلنگری برای مسوولان استان لرستان است چرا که اگر به آن توجه ویژه نداشته و در راستای پرورش سالمند سالم اهتمام نورزند، در آینده ای نه چندان دور جمعیتی بیمار و از کارافتاده را شاهد خواهند بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از خرم آباد، سالمند واژه ای است نام آشنا، چه برای کسانی که حضور این افراد را در محافلشان دارند و چه برای کسانی که سردی روزگار گرمای دستان بزرگانشان را به غنیمت برده است.

بزرگترهایی که گاه مورد بی مهری قرار گرفته و در خانه هایی سر درآورده که گویی نه روزی مادر گیتی آنان را زاییده و نه روزی دست تقدیر او را پدر یا مادر نام نهاده است.

سروقامتانی که باد بی مهری خزان به جوانی شان خورده و مویی سفید کرده اند، موی سفیدی که گاه ناچارشان کرده سر در گریبان راه خارج از خانه را در پیش گیرند و به دیدار همبندهای خودشان در کوچه و خیابان بشتابند.

پدربزرگ و مادربزرگانی که گویی از اینجا رانده و از آنجا مانده اند، نه کسی آستینی برای بهبود حالشان بالا می زند و نه کسی برای فراغتشان فکر چاره ای کرده است.

تاریخ همواره بر این گفته گواه بوده که هر جامعه و خانواده ای که حضور بزرگترش را غنیمت شمرده و از ثانیه به ثانیه تجارب و راهنمایی هایشان نهایت استفاده را برده است، توانسته پله های موفقیت را یکی پس از دیگری طی کند و حر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سونامی سالمندی بیخ گوش لرستان/ لزوم توجه مسئولان استان به مشکلات سالمندان

سونامی سالمندی بیخ گوش لرستان/ لزوم توجه مسئولان استان به مشکلات سالمندان