مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1396 ساعت 10:202017-12-20دانش

انسداد چاه های غیرمجاز در سیستان و بلوچستان به دستور مقام قضایی


معاون رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان در کارگروه صیانت از منابع آب استان با بیان اینکه به دنبال این هستیم تا بتوانیم چاه های غیرمجاز را با همکاری دوستان و دستورات مقام قضایی انسداد و مسدود کنیم، - ادامه داد: باید با همکاری همه دستگاه های اجرایی و مسئولان و حتی مردم، برنامه صیانت از آب را به سرانجام برسانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد علی حمیدیان با بیان این که کارگروه حفاظت از منابع آب با دعوت از نهادهای علمی دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه سیستان و بلوچستان و جهاد دانشگاهی بر رویکرد الگوهای علمی صیانت از آب تأکید دارد تصریح کرد: در حوزه صیانت از منابع آب به مشارکت های مردمی و نظارت نهادهای متولی بر حوزه های اجرایی بیش از پیش تأکید شده است.

حمیدیان خاطرنشان کرد: در اجرای رفع سلب انتفاع چاه های غیر مجاز دستگاه قضایی حضور دارد و اجازه بهره برداری های سیاسی و خودی را در این باره به فرد یا گروه خاصی نمی دهد.

وی افزود: با توجه به این که ضرورت و صیانت از منابع آب یک ضرورت مهم است باید به ضرورت مشارکت نهادها در حوزه فرهنگی هم اهمیت داد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل سیستان و بلوچستان گفت: بحث صیانت از آب توسط قوه قضاییه در اواخر سال 95 تدوین و تصویب شد و در واقع چند استان به صورت پایلوت قرار گرفتند خصوصاً این استان که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسداد چاه های غیرمجاز در سیستان و بلوچستان به دستور مقام قضایی

انسداد چاه های غیرمجاز در سیستان و بلوچستان به دستور مقام قضایی