مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1396 ساعت 18:212017-12-18سياسي

معرفی الگوی دانشگاه تک جنسیتی در کشور


دستیار ویژه رییس جمهور در امور حقوق شهروندی با اشاره به ضرورت الگو شدن دانشگاه حضرت معصومه (س) گفت: امیدوارم دانشگاه حضرت معصومه (س) با توسعه خود بتواند به الگویی برای دانشگاه تک جنسیتی در کشور تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قم، شهیندخت مولاوردی عصر امروز در آیین گرامیداشت دهمین سالگرد تأسیس دانشگاه حضرت معصومه (س) با اشاره به توسعه این دانشگاه اظهار کرد: برای توسعه دانشگاه حضرت معصومه (س) در بخش فیزیکی و بخش های دیگر تلاش می کنم.

وی ادامه داد: نسل سوم دانشگاه ها، دانشگاه های کارآفرین هستند و فارغ التحصیلان دانشگاه نیاز به ورود به بازار کار دارند، باید نسلی را در دانشگاه ها تربیت کنیم که با داشتن توانمندی بلافاصله پس از پایان تحصیل مشغول به کار شوند.

دستیار ویژه رییس جمهور در امور حقوق شهروندی با اشاره اینکه دانشجویان باید مهارت های لازم برای بازار اشتغال را فرابگیرند، افزود: امسال سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال بود.

برای تحقق شعار سال باید به تجاری سازی تحقیقات بپردازیم و نباید در دانشگاه ها صرفاً دانشمند تربیت کنیم.

مولاوردی با اشاره به منشور حقوق شهروندی اظهار کرد: این منشور در 25 آذرماه سال گذشته توسط رییس جمهور رونمایی شد، منشور حقوق شهروندی مجموعه ای از قوانین پراکنده در قانون اساس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی الگوی دانشگاه تک جنسیتی در کشور

معرفی الگوی دانشگاه تک جنسیتی در کشور