مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1396 ساعت 03:462017-12-18سياسي

یادداشت/ حسن رشوند فریادهای بلند و اقدامات کوتاه


مجلس به عنوان تنها قوه تقنینی کشور به این سؤال پاسخ دهد که در طول امسال، کدام طرح نظارتی را از چگونگی اجرای اقتصاد مقاومتی داشته و دولت را ملزم به پیگیری اقتصاد مقاومتی کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های " روزنامه جوان در یادداشتی از حسن رشوند نوشت: چندی است فضای سیاسی کشور تغییر کرده و جماعتی که کوچک ترین نقد دلسوزانه از دولت را بر نمی تابید، به یکباره تیغ تیز نقد خود را بر گردن دولت آقای روحانی گذاشته و فراتر از رقبای دیگر سیاسی در جبهه مخالف، آغازگر حرکتی شده که انتظار آن کمتر در مدت کوتاهی که از دولت دوازدهم سپری شده است، می رفت.

هر چند تردید وجود دارد که نقدها و اعتراض های فریادگونه از سر دلسوزی برای انقلاب و نظام باشد، چراکه ادله روشنی وجود دارد که آنچه این روزها در باب نقد از دولت آقای روحانی در حال وقوع است، بر اساس یک طراحی هدفمند است که از ابتدای دولت کلید زده شده است.

این سؤال همواره این روزها مطرح است که اصلاح طلبانی که با یک همگرایی تصنعی همه دور هم جمع شده بودند تا پیروزی در انتخابات 96 را با انواع ترفندها برای خود رقم بزنند و کرسی قدرت را برای چهار سال دیگر حفظ کنند، چه شده است که امروز با یک چرخش معنادار، می خواهند سفره خود را از روحانی جدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ حسن رشوند فریادهای بلند و اقدامات کوتاه

یادداشت/ حسن رشوند فریادهای بلند و اقدامات کوتاه