مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1396 ساعت 13:352017-12-17سياسي

صادقی نماینده تهران: ما عصاره فضایل شورای نگهبان هستیم


" محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور امروز ( یکشنبه 26 آذر ) صحن علنی پارلمان گفت: ابرچالش بزرگ امروز کشور که بر چالش های دیگر سایه انداخته و کانون چالش های دیگر است چالش در نظام کلان تدبیر و مدیریت کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم، وی افزود: نهادهای مستقر حاصل از این نظام تدبیر منجر به استقرار یک نظام اقتصادی رفاقتی و سفارشی شده که وابسته به درآمدهای بادآورده نفتی است و موجب رویش یک اقتصاد رانتی انگلی فسادزا و ظهور یک طبقه تازه به دوران رسیده قلدر و باجگیر شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اینکه توزیع نامناسب اعتبارات در بودجه های سالانه منجر به عدم توازن در طبقات اجتماعی شده است، گفت: سال به سال با بودجه های سالانه کشور شکاف بین لایحه های مختلف جامعه بیشتر شده و فقیر فقیرتر و غنی غنی تر می شود.

صادقی با بیان اینکه متأسفانه تکالیف مختلفی که برای شفافیت در ادوار گذشته مجلس ایجاد شده است، از سوی دستگاه های مختلف نادیده گرفته می شود،خاطر نشان کرد: ماده 50 کانون احکام دائمی برنامه توسعه دولت را مکلف می کند که بستر الکترونیکی معاملات بانک های اطلاعاتی، به روز و تجمیع شده را ایجاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادقی نماینده تهران: ما عصاره فضایل شورای نگهبان هستیم

صادقی نماینده تهران: ما عصاره فضایل شورای نگهبان هستیم