مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1396 ساعت 10:152017-12-16فناوري

بایدهای قواعد بین المللی در حوزه افتا بررسی می شود


"بایدهای قواعد بین المللی در حوزه افتا، با نگاهی به آینده"، 29 آذرماه در نشست هم اندیشی انجمن رمز ایران و با حضور متخصصان و صاحبنظران این حوزه مورد بررسی قرار می گیرد.

- "بایدهای قواعد بین المللی در حوزه افتا، با نگاهی به آینده"، 29 آذرماه در نشست هم اندیشی انجمن رمز ایران و با حضور متخصصان و صاحبنظران این حوزه مورد بررسی قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فضای فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان یکی از عرصه های نوظهور فناورانه، به موازات توسعه و پیشرفت در ابعاد مختلف که منشأ خدمات ارزنده ای به جامعه بشری بوده است، به نگرانی مشترک و در عین حال فزاینده کارشناسان فنی، حقوقی، سیاسی، امنیتی و بازیگران آن در سطوح مختلف تبدیل شده و جایگاه مهمی در گفتمان هایی مانند امنیت، حقوق، سیاست گذاری و.

پیدا کرده است؛ به طوری که حرکت شتابنده جامعه بین الملل به سمت نظام مند کردن فعالیت ها و بهره برداری از فضای نوظهور سایبری را می طلبد.

بر اساس گزارش ارائه شده از سوی انجمن رمز ایران، ماهیت حوزه امنیت یک ماهیت جهانی است و به دنبال آن تهدیدات و مخاطرات حوزه افتا نیز ماهیت جهانی دارد، لذا پرواضح است که راهکارها و راهبردهای مقابله با این تهدیدات و چالش ها نیز باید جهانی باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدهای قواعد بین المللی در حوزه افتا بررسی می شود

بایدهای قواعد بین المللی در حوزه افتا بررسی می شود