مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1396 ساعت 15:102017-12-13سياسي

مراسم روز پژوهش در دانشگاه مذاهب اسلامی برگزار می شود


مراسم روز پژوهش با حضور آیت الله تسخیری مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور جهان اسلام و جمعی از اندیشمندان علوم اسلامی و شخصیت های علمی و تقریبی با رونمایی از 4 اثر پژوهشی در دانشگاه مذاهب اسلامی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی، مراسم "هفته پژوهش" روز یکشنبه( 26 آذرماه) از ساعت 14 با حضور مشاور عالی مقام معظم رهبری حضرت آیت الله تسخیری، دکتر خسروپناه، دکتر مختاری رییس دانشگاه، مولوی نذیر احمد سلامی عضو مجلس خبرگان و جمعی از علمای شیعه و اهل سنت، استادان و فرهیختگان حوزه و دانشگاه برگزار می گردد.

در این مراسم ضمن تجلیل از پژوهشگران برگزیده دانشگاه مذاهب اسلامی از چهار اثر پژوهشی دانشگاه از جمله کتاب های الجامع لشرحی التجرید اثرحجت الاسلام و المسلمین دکتر خسروپناه، ما استدل به الحنفیه من آثار صهر ختم البریه اثر جناب آقای مولوی محمد اسحاق مدنی استاد دانشگاه مذاهب اسلامی و عالم اهل سنت رونمایی می شود.

همچنین در این مراسم دو کتاب و اثر ارزشمند حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد حسین مختاری رییس دانشگاه مذاهب اسلامی با عنوان درآمدی بر مبانی وحدت اسلامی؛ فرصت ها و چالش ها و درآمدی بر سبک زندگی از منظر اسلام و نیز منشور اخلاق پژوهش دانشگاه و وبسایت جدید رونمایی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم روز پژوهش در دانشگاه مذاهب اسلامی برگزار می شود

مراسم روز پژوهش در دانشگاه مذاهب اسلامی برگزار می شود