مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1396 ساعت 12:102017-12-09بين الملل

بعیدی نژاد: اقدام فوری خاصی درباره آزادی زاغری و فروغی متصور نیست


" حمید بعیدی نژاد در آستانه سفر وزیر امور خارجه انگلیس به ایران در گفت وگو با خبرنگاران گفت: سال های طولانی و حتی دهه ها است که سفری از سوی مقامات رسمی انگلیس به خصوص وزیر امور خارجه که بخواهد در آن سفر به مباحث دوجانبه پرداخته شود، انجام نشده است.

در سفر جانسون به ایران، همه ابعاد روابط دو کشور مورد گفت وگو قرار می گیردبه گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، وی ادامه داد: حتی سفرهایی که آقای جک استراو در دهه 80 به ایران انجام دادند در چارچوب مذاکرات هسته ای ایران با سه کشور اروپایی بود.

سفیر ایران در لندن با اشاره به سفر هاموند به ایران در دو سال گذشته اظهار داشت: تمرکز بازدید آقای هاموند هم که دو سال پیش به ایران سفر کرد، برای بازگشایی سفارت پس از تعطیلی آن صورت گرفت.

بنابراین سفر وزیر امور خارجه انگلیس که پس از سال ها و با هدف پرداختن به مباحث دوجانبه، منطقه ای و چند جانبه صورت می گیرد، سفر خاصی است که طی آن همه ابعاد روابط دو کشور از جمله مباحث اقتصادی، سیاسی، منطقه ای و مباحث بین المللی و برجام مورد بحث و گفت وگو قرار می گیرد.

اجرای موثر برجام یکی از محورهای سفر جانسون به ایران استبعیدی نژاد ادامه داد: دستورکار این سفر یک دستورکار جامعی به شمار می رود و تمام جنبه های روابط دو کشور را شامل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بعیدی نژاد: اقدام فوری خاصی درباره آزادی زاغری و فروغی متصور نیست

بعیدی نژاد: اقدام فوری خاصی درباره آزادی زاغری و فروغی متصور نیست