مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1396 ساعت 17:352017-12-06اقتصادي

کاهش حباب قیمتی با تحقق مسکن اجتماعی


نایب رییس کمیسیون عمران مجلس، با بیان اینکه تحقق مسکن اجتماعی در تخلیه حباب قیمت مسکن تاثیر به سزایی دارد، گفت: هر چه تولید مسکن بیشتر شود منحنی عرضه و تقاضا به هم نزدیک تر شده و تعادل در بازار برقرار می شود.

- مجید کیان پور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به طرح دولت های پیشین و اثرات آن ها بر بازار مسکن، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هر کدام از دولت ها، سیاستی را برای خانه دار کردن مردم و همچنین عرضه و تولید مسکن از جمله اجاره به شرط تملیک، اجاره داری، مسکن مهر یا طرح های دیگر در پیش گرفتند.

نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه طرح مسکن مهر در زمان خود طرح کم نظیری بوده و به خانه دار شدن اقشار بسیاری منجر شد، افزود: این طرح کمک کرد افراد واجد شرایط قیمت زمین را از قیمت تمام شده ملک خارج کرده و صرفا قیمت ساخت و ساز، انشعابات و پروانه ها را با رقمی مناسب بپردازند.

تحقق مسکن مهر حباب قیمت مسکن را کاهش داد نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه با عملیاتی شدن طرح مسکن مهر حباب قیمت بازار مسکن تا حدودی کاهش یافته و تخلیه شد، تصریح کرد: ضرورت دارد که سیاست های عرضه و تولید مسکن همچنان در دولت ها وجود داشته باشد، زیرا توقف ساخت مسکن ارزان، انباشت تقاضا و در نتیجه گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش حباب قیمتی با تحقق مسکن اجتماعی

کاهش حباب قیمتی با تحقق مسکن اجتماعی