مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1396 ساعت 07:252017-12-05سياسي

صدور پروانه برای فعالیت امنیتی در فضای مجازی


سازمان فناوری اطلاعات ایران بر اساس اسناد و راهبردهای ملی به منظور حمایت و گسترش خدمات امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات (افتا) در کشور به ارزیابی و صدور پروانه فعالیت در حوزه افتا اقدام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان فناوری اطلاعات ایران بر اساس اسناد و راهبردهای ملی، از جمله سند راهبردی امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات (سند افتا) و قوانین مصوب در قالب برنامه های پنج ساله توسعه، به منظور حمایت و گسترش خدمات امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات (افتا) در کشور و برنامه­ ریزی در زمینه به کارگیری بهینه ظرفیت­های ملی و ساماندهی شرکت های توانمند در ارائه خدمات افتا، به ارزیابی و صدور پروانه فعالیت در حوزه افتا اقدام کرده است.

مرکز امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات و ارتباطات (افتا) تنها نهاد نظارتی و تحلیل بر سامانه های فضای مجازی در کشور است که به جز این سازمان هیچ سازمان و نهادی توانایی و مجوز بررسی وب سایت ها و پرتال های فضای مجازی را ندارد.

در همین مورد سایت سازمان فناوری اطلاعات ایران با انتشار جزییاتی خدماتی که قابل ارائه به شرکت های توانمند در حوزه خدمات افتا هستند را در حوزه های خدمات مدیریتی، خدمات عملیاتی افتا، خدمات فنی و خدمات آموزشی افتا مشخص کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور پروانه برای فعالیت امنیتی در فضای مجازی

صدور پروانه برای فعالیت امنیتی در فضای مجازی