مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1396 ساعت 10:452017-12-04بين الملل

مشاور ترامپ: در متحد کردن منطقه علیه ایران پیشرفت چشمگیری داشته ایم


دولت ترامپ در متحد کردن کشورهای عربی و همراهی با اسراییل علیه ایران پیشرفت چشمگیری داشته است.

- مشاور ارشد رییس جمهور آمریکا گفت: دولت ترامپ در متحد کردن کشورهای عربی و همراهی با اسراییل علیه ایران پیشرفت چشمگیری داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه واشنگتن پست، جرد کوشنر مشاور ارشد و داماد رییس جمهور آمریکا در اولین حضور عمومی، در نشست سالانه سابان در اندیشکده بروکینگز درباره مذاکرات صلح خاورمیانه میان رژیم صهیونیستی و فلسطینی ها و در بخش هایی هم درباره ایران اظهارنظر کرد.

کوشنر روز یک شنبه با طرح ادعاهایی علیه کشورمان گفت: رییس جمهور ترامپ معتقد است که بدون توقف تجاوزهای ایران و افراطگرایی مذاکرات صلح به پیش نخواهد رفت اما دولت در متحد کردن کشورهای منطقه مقابل ایران و تلاش برای مقابله با تجاوزگری این کشور پیشرفت چشم گیری داشته است.

وی با اشاره به نشست سران کشورهای اسلامی در ریاض و حضور دونالد ترامپ در آن، گفت: کشورهای عربی به این نتیجه رسیده اند که دیگر اسراییل دشمن آنها نیست و اکنون به ترتیب ایران، داعش و افراطگرایی دشمن آنها است.

جرد کوشنر 36 ساله، سرمایه دار حوزه املاک و همسر ایوانکا ترامپ دختر بزرگ رییس جمهور است و از زمان روی کار آمدن وی، به عنوان مشاور ارشد رییس جمهوری فعالیت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور ترامپ: در متحد کردن منطقه علیه ایران پیشرفت چشمگیری داشته ایم

مشاور ترامپ: در متحد کردن منطقه علیه ایران پیشرفت چشمگیری داشته ایم