مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1396 ساعت 14:252017-12-03سياسي

تصمیمات یک قاضی نباید منتهی به تهدید یک واحد تولیدی شود


معاون قضایی رییس کل و دبیر ستاد استانی پیگیری سیاست های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در استان کردستان گفت: تاکنون 12 فقره پرونده به این ستاد ارجاع داده شده که اکثر آنها در مورد تولیدکنندگان و مسایل و مشکلات بانکی بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ولی الله چراغی در جمع خبرنگاران استان کردستان، اظهار کرد: دستگاه قضایی با تمامی حوزه ها ارتباط دارد که یکی از آنها حوزه اقتصادی است.

اگر در جامعه ای همه اجزا همسو و همفکر باشند و به سوی هدفی مشخص حرکت کنند شاهد پیشرفت و توسعه خواهیم بود و اگر همگرا نباشند توسعه صورت نخواهد گرفت.

دبیر ستاد استانی پیگیری سیاست های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در کردستان عنوان کرد: ضرورت امروز جامعه ما تولید ثروت است زیرا خروجی آن با مباحث و ارزش های انسانی مرتبط است و تولید ثروت، افزایش تولید و اشتغال و توزیع عادلانه منابع را به همراه خواهد داشت.

وی ادامه داد: ثروت می تواند با مقوله عدالت، حقوق و آزادی های فردی و اجتماعی پیوند برقرار کند و بُعد اقتصادی دستگاه قضا هم با این مسایل مرتبط است.

چراغی، دستگاه قضا را دارای کارکرد در بُعد حقوقی، اجتماعی، اقتصادی و بین المللی دانست و گفت: اگر نگرش عملی به قضاوت داشته باشیم قطعا قضاوت نتیجه گرا خواهد بود و خروجی آرای قضایی منتهی به ارزش های جمعی جامعه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیمات یک قاضی نباید منتهی به تهدید یک واحد تولیدی شود

تصمیمات یک قاضی نباید منتهی به تهدید یک واحد تولیدی شود