مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1396 ساعت 15:402017-11-30اقتصادي

خوزستان گندم 11 میلیون و 700 هزار نفر را تولید می کند


رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان اینکه رسالت اصلی وزارت جهاد کشاورزی و سازمان های آن در استان ها تولید مواد غذایی و کمک به ایجاد امنیت غذایی بر اساس نیازهای کشور است، - گفت: بخش کشاورزی خوزستان یک رویکرد ملی دارد و در حال حاضر گندم 11 میلیون و 700 هزار نفر را تولید می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، کیخسرو چنگلوایی در مراسم تفاهم نامه میان معاونت علمی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان و سازمان جهاد کشاورزی خوزستان که امروز 9آذرماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در برخی زمان ها افزایش ضریب خوداتکایی و افزایش تولید محصولات و خودکفایی را باید درنظر داشته باشیم و به آن توجه کنیم.

وی افزود: در 6 تا 7 سال اخیر بیشتر نامگذاری های سال از سوی مقام معظم رهبری اقتصادی و تأکید بر اقتصاد مقاومتی است و در این زمینه یکی از ملموس ترین و عملی ترین شکل های اقتصاد مقاومتی بخش کشاورزی است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان اینکه در عینیت بخشیدن به اقتصاد مقاومتی تولید غذا و کشاورزی حرف اول را در کشور می زنند، تصریح کرد: بخش کشاورزی خوزستان یک رویکرد ملی دارد و در حال حاضر گندم 11 میلیون و 700 هزار نفر را تولید می کند.

همچنین در خوزستان شکر مورد نیاز 31 میلیون نفر از جمعیت کشور تولید می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان گندم 11 میلیون و 700 هزار نفر را تولید می کند

خوزستان گندم 11 میلیون و 700 هزار نفر را تولید می کند