مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1396 ساعت 00:062017-11-27بين الملل

نشریه آمریکایی جدال عربستان با ایران را به جدال یزید با امام حسین تشبیه کرد


یک نشریه آمریکایی، ولی عهد فعلی عربستان را با «یزید بن معاویه» در زمان امام حسین -علیه السلام- مقایسه کرده و نوشت، اگر وی قصد داشته باشد حادثه دوم کربلا را این بار در برابر ایران به راه اندازد، - یک نشریه آمریکایی، ولی عهد فعلی عربستان را با یزید بن معاویه در زمان امام حسین -علیه السلام- مقایسه کرده و نوشت، اگر وی قصد داشته باشد حادثه دوم کربلا را این بار در برابر ایران به راه اندازد، باید بداند که تهران پیروز این نبرد خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نشریه نشنال اینترست در یادداشتی با عنوان قمار بزرگ عربستان سعودی حکومت فعلی ریاض را با حکومت بنی امیه در زمان وقوع حادثه کربلا (در سال 61 هـ.

قمری) مقایسه کرده و گفته به نظر می رسد که محمد بن سلمان با توجه به اقدامات نابخردانه خود وارث فعلی یزید بن معاویه در زمان امامت امام حسین -علیه السلام- است اما  با توجه به قابلیت های نظامی ایران، در صورتی که تلاش کند جنگ دوم کربلا را رقم بزند، باید بداند که این بار نبرد کربلا قطعا پیروز دیگری خواهد داشت و نتیجه ای متفاوت برای آن رقم خواهد خورد.

محمد ایوب استاد برجسته روابط بین الملل دانشگاه میشیگان در این یادداشت نوشته است: وارث ردای سیاسی "یزید بن معاویه" در زمان فعلی، "محمد بن سلمان" است؛ ولی عهد عجول و بی پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشریه آمریکایی جدال عربستان با ایران را به جدال یزید با امام حسین تشبیه کرد

نشریه آمریکایی جدال عربستان با ایران را به جدال یزید با امام حسین تشبیه کرد