مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1396 ساعت 09:452017-11-27سياسي

سردار سلیمانی: ما از مرگ ترس نداریم


فرمانده سپاه قدس با اشاره به کسانی که مجاهدان را تهدید به کشتن می کنند، گفت: کسی که ما را از کشتن می ترساند مانند کسی است که به ما مدال می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار قاسم سلیمانی طی سخنانی در جمع رزمندگان در بوکمال در همین زمینه یادآور شد: شهید علی محمدی یکی از فرماندهان گردان در دفترچه خود نوشته بود، ای برادر عرب که تو به دنبال منی و من به دنبال تو.

اگر مرا شهید کنی شفاعتت می کنم.

وی با بیان اینکه خدا روز به روز به ملت ایران و جمهوری اسلامی پیروزی بیشتری می دهد و معتقدم این پیروزی ها روز به روز بزرگتر و وسعتش بیشتر خواهد بود، ادامه داد: اینها همه اراده خداوندی است و کسانی مانند آمریکایی ها پشیزی در برابر اراده الهی نیستند، چراکه این ملت آماده جان فشانی است، لیاقت پیروزی را دارد و هر نصرتی به نسبت لیاقت است.

وی خاطر نشان کرد: ما امروز این ظرفیت را هم در رهبرمان داریم که بدون ادعا خادم کل عالم است و هم ملتی داریم که واقعا نشان دادند برای خودشان، کشورشان، مذهب و اسلامشان ملتی فداکار هستند.

فرمانده سپاه قدس خطاب به رزمندگان در بوکمال گفت: امروز شما پرچمدار و انتخاب شدگان الهی هستید و باید این حق را به خوبی ادا کنید.

در خیبر پیامبر اکرم (ص) شمشیر را دست کسی داد که حقش را ادا کند و او امیرالمومنین(ع) بود که در خیبر را از جا ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی: ما از مرگ ترس نداریم

سردار سلیمانی: ما از مرگ ترس نداریم