مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1396 ساعت 12:352017-11-25بين الملل

ضرب الاجل 10 روزه اتحادیه اروپا برای انگلیس درباره بریگزیت


اتحادیه اروپا برای نخست وزیر انگلیس 10 روز "ضرب الاجل قطعی" تعیین کرده تا پیشنهاد جدایی کشورش طبق بریگزیت را بهبود ببخشد و یا با ناکامی در متقاعد کردن رهبران اتحادیه اروپا به منظور گشایش مذاکرات تجاری با بریتانیا در نشست دسامبر روبرو شود.

- امتیاز خبر: 84 از 100 تعداد رای دهندگان 20 اتحادیه اروپا برای نخست وزیر انگلیس 10 روز "ضرب الاجل قطعی" تعیین کرده تا پیشنهاد جدایی کشورش طبق بریگزیت را بهبود ببخشد و یا با ناکامی در متقاعد کردن رهبران اتحادیه اروپا به منظور گشایش مذاکرات تجاری با بریتانیا در نشست دسامبر روبرو شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، بدون توافق ماه آتی، فرصت ها برای رسیدن به سایر سازش ها پیش از خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا در مارس 2019 تحت الشعاع قرار خواهد گرفت و همین امر به فشارها بر بازارهای کسب و کار که تلاش می کنند حداقل ضررهای مالی را متحمل شده و سرمایه گذاری خود را انتقال دهند، می افزاید.

دونالد تاسک، رییس شورای اروپایی در پیامی توییتری پس از دیدار با ترزا می، نخست وزیر انگلیس و شرکت در نشست اتحادیه اروپا در بروکسل نوشت: "لازم است تا ظرف مدت 10 روز شاهد پیشرفت از جانب بریتانیا در تمامی حوزه ها خصوصا ایرلند باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب الاجل 10 روزه اتحادیه اروپا برای انگلیس درباره بریگزیت

ضرب الاجل 10 روزه اتحادیه اروپا برای انگلیس درباره بریگزیت