مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1396 ساعت 15:502017-11-21سياسي

ترقی: از حضور ناطق نوری در موتلفه برداشت سیاسی نشود


یک عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: حضور علی اکبر ناطق نوری در حزب موتلفه برای شرکت در مراسم روضه دهه آخر صفر حزب بود و نباید از آن برداشت سیاسی شود.

- حمیدرضا ترقی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه مراسم روضه دهه آخر صفر حزب موتلفه طبق روال معمول هر سال، امسال نیز برگزار شد، اظهار کرد: دبیرکل حزب موتلفه از تعدادی از نمایندگان مجلس، مسئولان کشور و دبیران کل احزاب به صورت مکتوب برای حضور در این مراسم مذهبی دعوت می کند.

علاوه بر آن از طریق اطلاعیه ها و بنرهای سطح شهر از عموم مردم نیز برای حضور در این مراسم دعوت می شود.

وی در ادامه افزود: مسئولان و شخصیت های سیاسی مختلفی از این مراسم استقبال کرده و حضور می یابند که امسال هم آقای ناطق نوری در این مراسم شرکت کردند.

برنامه ویژه و خاصی در رابطه با حضور وی یا مذاکره و جلسه سیاسی در راستای آنچه این روزها در مطبوعات در خصوص فعالیت سیاسی ناطق نوری اعلام می شود، وجود نداشت و در واقع یک برنامه روتین و هر ساله موتلفه بوده و موضوع آن هم مذهبی بود نه سیاسی.

این فعال سیاسی در رابطه با نسبت موتلفه با ناطق نوری، تصریح کرد: ما از قدیم در موتلفه با ناطق نوری رابطه دوستانه داشتیم و وی نسبت به اعضای حزب از جمله مرحوم عسکراولادی و حاجی حیدری ارادت داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترقی: از حضور ناطق نوری در موتلفه برداشت سیاسی نشود

ترقی: از حضور ناطق نوری در موتلفه برداشت سیاسی نشود