مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1396 ساعت 08:402017-11-17سياسي

اقتصاد دانش بنیان ، کلید توسعه کشور است


هفته پژوهش فرصتی برای ارائه توانمندی های پژوهشگران است.

- رییس پارک علم و فناوری البرز گفت: هفته پژوهش فرصتی برای ارائه توانمندی های پژوهشگران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، عطاالله ربانی در نشست خبری که به منظور تشریح برنامه های هفته پژوهش در استانداری البرز برگزار شد گفت: امسال سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال است، بنا به تعبیر رهبری کلید توسعه کشور در توسعه اقتصاد دانش بنیان است بنابراین همه هم و غم ما باید بر احصا اقتصاد دانش بنیان باشد.

ربانی افزود: هفته پژوهش این فرصت را به فناوران و پژوهشگران می دهد تا توانمندی های خود را به بخش هایی که متقاضی هستند عرضه کنند.

وی ادامه داد: در نمایشگاه هفته پژوهش بخش فن بازار نیز ایجاد شده تا در آن معاملات فناوری صورت بگیرد و پژوهشگران و مصرف کنندگان فناوری در تعامل با یکدیگر قرار گیرند.

ربانی با بیان اینکه ما در سه سال گذشته در فروش محصولات فناورانه پیشرفت خوبی داشته ایم اعلام کرد: امسال برای اولین بار در هفته پژوهش نمایشگاهی ویژه حوزه مدیریت شهری هم برگزار می شود که شامل شهرداری ها و دستگاه های خدمات رسان است.

رییس پارک علم و فناوری البرز در پایان اعلام کرد: یکی از اهداف ویژه ما برای این جلسه اطلاع رسانی بهتر است تا همه فناوران مخصوصا بخش خصوصی انجمن های صنفی و بخش تخصصی مطلع شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد دانش بنیان ، کلید توسعه کشور است

اقتصاد دانش بنیان ، کلید توسعه کشور است