مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1396 ساعت 09:562017-11-15سياسي

دست یاری به سوی وزیر برای عبور از هفت خوان جایابی بورسیه ها


وزیر علوم سابق تا حدی مشکلات اولیه را حل و فصل کرد ولی هنوز خیلی از مشکلات به قوت خود باقی است و دانش آموختگان بورسیه از وزیر جدید انتظار دارند برای حل این مشکلات چاره اندیشی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه در رابطه با بورسیه های دانشجویی و تاکیدات بسیار مهم رهبر معظم انقلاب، بسیاری از عقلای کشور در جناحین سیاسی و نهادهای تصمیم گیر ضمن صحه به حق خدشه ناپذیر دانشجویان و دانش آموختگان بورسیه سعی و تلاشی را برای احقاق حق این افراد آغاز کردند.

اگرچه محمد فرهادی وزیر علوم سابق تا حدی مشکلات اولیه را حل و فصل کرد ولی هنوز خیلی از مشکلات به قوت خود باقی است و دانش آموختگان بورسیه از وزیر جدید انتظار دارند برای حل این مشکلات چاره اندیشی کند.

در حال حاضر بر همگان مسجل است که نخبگانی که بورس شده بودند تا حد منشأ خیرات بسیاری برای کشور شدند اما آنچه به نظر می رسد مهم ترین عامل در لاینحل ماندن مشکلات است، نبود عزم و اراده کافی در مسئولان وزارت علوم تا کنون است که امید می رود مسئولان در دولت جدید این نقیصه را بر طرف کنند.

مشکلات این قشر نخبه را می توان به 2 دسته تقسیم کرد مشکلاتی که به وزارتخانه و بخصوص سازمان امور دانشجویان بر می گردد و مشکلاتی که حل آن از طریق تعامل و همکاری با دانشگاه ها ممکن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست یاری به سوی وزیر برای عبور از هفت خوان جایابی بورسیه ها

دست یاری به سوی وزیر برای عبور از هفت خوان جایابی بورسیه ها